105930
Książka
W koszyku
Pierwsza w Polsce monografia na temat węchu i pamięci węchowej, opracowana z perspektywy nauk psychologicznych. Autorki ukazują rolę zapachów, dokonując szczegółowego przeglądu danych na temat przywoływania wspomnień przez zapachy (tzw. efekt Prousta) oraz na temat możliwości wpływania za pomocą substancji zapachowych na zachowania konsumenckie. Zwracają uwagę na paradoks - zmysł węchu jest traktowany jako zmysł o mniejszym znaczeniu dla funkcjonowania człowieka, a jednocześnie coraz intensywniej rozwija się praktyka społeczna w dziedzinie zastosowań bodźców zapachowych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia (ul. Siennieńska 54)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W/159.9 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej